Yine yeni yeniden...

13 Mayıs 2011 Cuma


Uzuunnn oldu değil mi hem de baya uzun, eh biraz daha bekleseymişim bir yılı bulacakmış şu satırları yazmam. Baya bir ayıp etmişim...

İlginç bir yaklaşık 1 sene geçirdim, inişler ve çıkışlarla, güzellikler ve hatırlanmak istenmeyecek kadar kötü zamanlarla...Ama geçti ve bitti sanırım her şey. Yeniden bu satırları yazmanın heyecanını taşıyorum..

Yukarıdaki fotoğraf Mardin'den...Mor Gabriel Manastır'ından...Hayatımın pencereli gibi geldi bana, derin ve karanlık ama aynı zamanda ferah ve aydınlatıcı... Size bir yılda yaptığım şeyleri belki özetler geçerim, belki de bulurum yazacak şeyleri aklımda kaldıysa teker teker...

Ama fark ettiğim şeyler oldu hayatımda; hiç bir şey için geç olmadığını fark ettim mesela, hayata yeni baştan başlamak için bir fırsat olduğunu, insanlar ya saçmalama bu yapılır mı derken aslında onların karşı çıktıkları şeyi yapmanın bana koskocaman bir pencere açtığını fark ettim, temiz hava ve bol güneş :))

Şimdi yeniden merhaba herkese, daha güzele ve daha keyifli günlere....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Seni merak etmedim değil hatta arada ugrayıp bakıyordum nerede bu kız belki bir sesi çıkar diye.
Hayat garip değil mi ne olacağı hiç belli olmuyor.
Ama seni yeniden burada görmek çok güzel. Yazılarının devamı gelmesi dileğiyle...

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino