Fırında karnıbahar

22 Nisan 2010 Perşembe

Ayyyy karnım inanılmaz aç, ama dolabı açıp baktığımda karnıbahardan başka bir şey bulamadım...Eh hem kolay hem de sağlıklı ne yapabilirim diye düşündüm ve aklıma karnıbahar böreği geldi :)) ben görüntüsünden dolayı ona bu ismi taktım :))

ne mi gerek :
Karnıbahar
Yumurta
Bir çorba kaşığı kadar un
Rendelenmiş kaşar peyniri
Baharatlar

Önce karnıbaharları buharda haşladım, hem çabuk oldular hem de vitaminlerini kaybetmediler..Ardından bir kapta yumurtayı, rendelediğim peyniri, bir çorba kaşığı unu ve istediğim baharatları bir güzel çırptım..Ben baharat olarak nane ve pul biber kullandım biraz da tuz tabiki.. Daha sonra çırptığım karışımı tepsiye dizdiğim karnıbaharların üzerine döktüm ve 180'Cde 40 dakika kadar pişirdim...

Görüntüsü yukarıdaki gibi muhteşem oldu, tadı da öyle :))

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino