ne kadar güzeller :))

16 Nisan 2010 Cuma

Kuzenime ve teyzeme supriz yapayım istemiştim neler yapabilirim diye düşünürken internete bir göz atayım dedim..Bir anda Zerrin hanımın bloğuna rastladım/ ... ve o kadar güzel şeylerle karşılaştım ki evet dedim evet işte bu olmalı..Hemen telefon açtım kendisine konuştuk yaptığı şeyler gibi sesi de cıvıl cıvıldı :))

Benden öğrenmek istediği şeyler vardı doğal olarak, göndereceğim kişilerin yaşı, hangi takımı tuttukları, hobileri, uğurlu rakamları gibi :)) ve benim gönderdiğim listeye uygun muhteşem kurabiyeler çıkarmış ortaya...Kurabiyerin tanesini ortalama 3.5 TL'ye yapıyor ve Türkiye'nin her yerine kargoyla gönderiyor...

Zerrin Hanım'ın ellerine ve emeğine sağlık :)))





0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino