çarçabuk pasta

5 Nisan 2010 Pazartesi

Eh isminden de anlaşılacağı gibi yapımı 40 dakikayı geçmeyen çarçabuk bir pasta tarifi vereceğim sizlere...
Aslında itiraf ediyorum ki kolaya kaçmak adına yapılmış bir pastaydı ve çok sevildi... Geçen ders çalışmaktan bunalmıştık ve sevgilimin canı pasta istemişti... Malum öğrenci evi, mikser yok, fırın yok, napalım diye düşünürken 
ortaya şöyle bir tarif çıktı :

1 paket hazır pasta keki
2 paket puding
Süt
Meyve
Kakao, biraz da tarçın

Normalde puding paketlerinin üzerinde bir paket puding için 3,5 su bardağı süt yazar ama ben 2 pakete 7 bardak kullanmak yerine 6 bardak kullandım ki koyu kıvamlı olsun diye..

Ben bir taraftan pudingi karıştırırken yardımsever sevgilim de meyveleri ince ince dilimledi, biz 1 adet elma, 1 adet portakal ve bir tane muz kullandık yaparken...Meyve dilimleme işi bittiğinde de pasta keklerini çok az sütle ıslattı... Tamamm kabul ediyorum aslında pastayı o yapmış oluyor bu kadar işten sonra :)

Olan pudingimizi sıcak sıcak kekin ilk katına döktük ve üstüne meyvelerimizi dizdik, sonra biraz kakao ve tarçın serptik içine..Ardından ikinci kat keki de koyduk ve üstünü yine pudingle kapladık, artan meyvelerde, kakao ve tarçınla süsledik; soğumaya bıraktık...

Sonra da afiyete yedik :)))

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino