Göksu Parkı

21 Mart 2010 Pazar

Başlıktan da anlayacağınız gibi bu sefer de Göksu parkına bir ziyaret gerçekleştirdik...Havalar çok güzel ya bu ara kışın evlere kapanmanın acısını parklarda güneşin tadını çıkararak çıkartmaya çalışıyoruz...

Nereye gidelim diye düşünürken aklımıza bir anda geldi Göksu parkı ben daha önce hiç gitmemiştim, sevgilim gitmiş ve benim hoşuma gidebileceğini söyledi...eh ben de o öle diyorsa öyledir deyip tamam dedim :)

Yine aldık yanımıza yiyecek birşeyler...Sakın birşey beklemeyin bu sefer kolaya kaçtım ve simit çeşitlerinden aldık, bir de meyve suyu, kahvaltımızı onlarla ettik, eh yetti de :)

Göksu parkına gelince, çok hoşuma gitti fotoğrafta da gördüğünüz gibi kuğular, ördekler dolanıyor suyun üstünde bir hareketlilik var her yerde...

Baya da kalabalıktı aslına bakarsanız hafta içi sabah olmasına rağmen, deniz bisikletine binenler, piknik yapanlar, torunlarını çocuklarını oynamaya getirenler...Her yer çiçeklenmişti, en başta görülen fotoğraf karesi de oranın menekşelerine ait, rengarenk  ortalık... Biz de boş geçmedik, güneşin ve deniz bisikletinin tadını çıkardık, bisiklet üzerindeki komik fotoğraflarımızdan koymak isterdim ama olmaz dendi ben de tamam dedim :) ama sizin için bisiklet üstündeyken çektiğim parktan fotoğrafları koyabilirim :)










0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino