pikniğin ardından.... :)

17 Mart 2010 Çarşamba

2 gündür Ankara o kadar soğuktu ki , cumartesiden beri beklediğim ' sevgiliyle piknik ' fikri yatacak diye çok korktum...Çünkü 2 gündür bizim oturduğumuz yere kar yağıyordu ve pikniğe gidelim diye ısrar ettiğim yeri düşünemiyordum bile...


Sabah 7:30'da sevgilimi aramak için uyandığımda bir baktım hava günlük güneşlik. O kadar mutlu oldum ki... Onu uyandırdım sıkı sıkı da söyledim bak nolursun ders çalış ki rahat rahat gezelim, sağolsun kırmadı beni ve saat 11.00de karar kıldık...


Kararı verdikten sonra beni bir telaş aldı tabi ki, hazırlamam gereken şeyler vardı...Sandviç ekmeklerini ve malzemeleri tezgahın üstüne çıkardım bir güzel...Sonra başladım bir güzel hazırlamaya, geçen yazımda da bahsettiğim gibi tavuklu sandviç, peynirli sandviç yaptım ve gözüme az gözüktü bir de ton balıklı sandviç ekledim yanına...neler mi koydum sandviçime hemen söyleyeyim.

Malzemeler
Sandviç ekmeği
Ton balığı ( bize 1 kutusu yetti de arttı bile )
Marul yaprakları
Konserve mısır
Biraz dilimlenmiş zeytin
Salatalık turşusu
Közlenmiş kırmızı biber


Hepsini bir güzel sandviç ekmeğinin arasına koydum ve evet ağızlara layık oldu :)
Bu sırada çaylarımızı demledim, termoslara onları koydum...Sonra biraz meyve ve kuruyemiş attım poşetin içine..Ahhh evde zeytinyağlı yaprak sarması da varmış...Herşey tamam oldu...

Allah'ım gittik Mogan Parkı, sanki dualarım kabul olmuştu ; hava o kadar güzeldi ki yazdan kalma gibi...Örtümüzü serdik yere aslında soframızın fotoğrafını çekecektim ama karnımız o kadar acıkmış ki bir anda o kadar şeyi görünce tamamen unuttum...Herşeyi silip süpürdük ve içimizi ısıtan güneşin altında keyif yaptık...Göl kenarında yaptığımız yürüyüşü unutmamak gerek.

Mogan Parkı o kadar güzel bir yer olmuş ki, boş vakitleri değerlendirmek, piknik yapmak ya da Ankara'nın havasından uzaklaşmak isteyenler için bence mükemmel bir kaçış yeri...

En kısa zamanda bizim yolumuz tekrar oraya düşecektir, hepinizi bekleriz :)




0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino