pandispanyadan muffin :)

28 Mart 2010 Pazar

evet evet, doğru duydunuz pandispanyayı çevirdim çevirdim muffin yaptım ve çok da güzel oldu:)
Akşam canım sıkıldı, birşeylerle uğraşmam gerek ama ne yapsam bilemedim hem kolay hem lezzetli hem de yapılınca sevimli olan keklerden yaptımm...ve hemen paylaşayım istedim...

Malzemeler :


2 yumurta                                                  limon kabuğu rendesi                
2 fincan toz şeker                                      kuru üzüm
vanilya                                                      dövülmüş fındık
kabartma tozu
2 fincan un

Yumurtayla şekeri beyazlaşıncaya kadar güzelce çırpıyoruz, ama çok güzel :) sonra sırayla içine limon kabuğu rendesi, un , vanilya, kabartma tozu da bir güzel çırpılır.Ardından biraz ıslatıp sonra dibe çökmesin diye hafifçe unladığımız üzümler de karışımımızın içine eklenir..

Kaplara dökülür, sonra üzerine dövülmüş fındık ve biraz toz şeker  serpilir...180'Cde 40 dakika pişirilir, önceden biraz ısıtmak iyi olur tabiki...

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino