bir pazar pikniğinin salatalar geçidi :))

6 Mayıs 2010 Perşembe

Geçen pazar yani 2 mayısta, sevgilim KPDSye girecekti ve sınav çıkışı büyük ihtimalle yorgun ve gergin olacağını düşünerek ona bir değişiklik olsun dedik ve piknik yapmaya kadar verdik. Sevgilim ve ben,onun ev arkadaşı ve ev arkadaşının kız arkadaşı sınav çıkışı bir araya gelecektik ve gidecektik Mogan parkına...

Tabi sabah sevgilim sınav salonunda terlerken ben de mutfakta terlemekteydim, beni de büyük bir maraton bekliyordu...Onu sınava bırakıp hemen yakınlardaki pazara uğradım, orda sürekli alışveriş yaptığımız bir abimiz var her zamanki gibi güler yüzüyle karşıladı beni...Ne varsa koyduk torbaya yeşillikler, domates, biber, salatalık, patlıcan, karnıbahar... Aklımdan bir sürü şey geçti neler yapsam diye, torbaları eve taşırken netleştirmiştim bir çoğunu...

Izgara için tavuğumuz ve köftemiz vardı, onun yanına sadece salata yapmak kalıyordu ki bu da bence en eğlenceli yanıydı işin...neler mi yaptım ?

Gavurdağı salatası
Karnıbahar salatası
Yeşillik salatası
Acukalı çıtırlar

hepsinin tarifini teker teker vereceğim :)) Öyle bir günde hepsini verip bitirmek yok :)) bugün acukalı çıtırlardan bahsedeyim :)) çok kolay inanılmaz kolay ve çok lezzetli :))

2 yufka (4 kişi için)
Acuka

yufkayı tezgaha güzelce serin sonra yarısına acukaları sürün ya da parça parça koyun.Bu işlemi yaptıktan sonra yufkanın geri kalanını üstüne kapatın ve bir kesici alet yardımıyla parçalara ayırın, aslında bardak ağzı bile olabilir..Sonra parçaları yağlı kağıt döşediğiniz tepsiye dizin ve 170'Cde yufkalar pembeleşinceye kadar tutun, çıtır yemelikleriniz hazır :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino