karnıbahar salatası

9 Mayıs 2010 Pazar

Eh piknik için sadece salataları üstüne alınca insan yaz yaz bitiremiyor :) Pazara gidince tezgahta o kadar güzel gözüktü ki gözüme karnıbahar aldım ama daha sonra baktım yemek için çok küçük ne yapayım dedim.Aklıma salatasını yapmak ve pikniğe götürmek geldi...

Yapması o kadar kolay oldu ki, ayrıca gerçekten ben o kadar lezzetli olacağını düşünmemiştim... Çok hafif ve lezzetli oldu, hatta ne yalan söyleyeyim ilk o bitti sofrada..

Malzemeler :

Küçük boy karnıbahar
Yoğurt
Sarımsak
tuz

Karnıbaharı ezilecek hale gelinceye kadar haşladım, bildiğiniz ele alınca dağılacak şekildeydi...Daha sonra yaptığım sarımsaklı yoğurda ezerek karıştırdım...Yoğurda tuz eklemeyi de ihmal etmeyin... Üstünü nane, sumak ve cevizle süsledim.. Hem şık hem de lezzetli oldu

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino