misafire çabuk hazırlık 2 : milföy börekleri

26 Mayıs 2010 Çarşamba

Geçen bahsetmiştim ya hemen neler yapalım derken kekin yanına bir de börek yapalım dedik ama yufka yok bir şey yok evde...Ben buzdolabını karıştırırken dolapta unutulmuş milföyleri gördüm, bir peynirli bir sucuklu milföy yapalım dedik..Hem çok kolay oldu, hem de çookk lezzetli...

Malzemeler :
10 yaprak milföy
Sucuk
Peynir + maydanoz
yumurta

Önce sunu belirteyim 10 yapraktan 20 adet börek çıkıyor.Ben 10 tanesini sucuklu 10 tanesini peynirli yaptım...Sucukları ( bizim sucuklar kangal seklinde değil, salam şeklindeydi ) 5 uzun parçaya böldüm ve her birini birer yaprak milföye sardım, sonra hepsini ortadan ikiye kestim...Peynirleri de aynı şekilde yaptım, tabiki onların kenarlarını biraz kapatmak gerekiyor, peynir pişerken akmasın diye.. Böylece 5 yapraktan 10 adet sucuklu, ve 5 yapraktan 10 adet peynirli böreğim oldu..Üzerlerine yumurta sarısı sürdüm ve önceden ısıttığım fırında 190'Cde 30-35 dakika pişirdim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino