Çin salatası ( pirinç salatası )

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Hani genelde kızlar kendilerini kayınvalideleriyle kıyaslar ya (!), çünkü sevgilileri ya da eşleri annelerinin ne kadar güzel yemek yaptığından bahseder durur.Biz de durum öyle değil, annesinden güzel yaptığım kesin ama bir okulun aşçılarını geçemedim :(

Geçen gün otururken okuldaki aşçıların ne kadar güzel yemek yaptığından hatta bir pirinç salatası yaptığından bahsetti ben de hırslandım ve hemen bilgisayarın başına geçip tarif aradım:) Ve çok beğendiği bir salata yaptım sonunda :)

Malzemeler :

1 su bardağı pirinç
1 kutu/kavanoz konserve garnitür
Közlenmiş kırmızı biber ( konserve )
Dereotu
Zeytinyağı, limon, tuz

Pirinci bir güzel haşladım önce, sonra makarna yapar gibi süzdüm ve sudan geçirdim böylece unsu kısmını atmış ve tane tane pirinçler elde etmiş oldum.Sonra konserve garnitürü süzdüm ve çok az bir sıvı yağda hafifçe kavurdum.Kırmızı biberleri ince ince doğradım; dereotlarını da doğradım...Doğradığım ve hazırladığım bütün malzemeleri karıştırdım ve zeytinyağlı limonlu sosa tuz da ekleyip malzemelerin üstüne döktüm.Harmanladım, afiyetle yedik :)

Kararlıyım okuldaki aşçıları geçmem lazım  :))))

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino