Yoğurtlu patates

22 Haziran 2010 Salı

Hala arkadaş soframın menüsünden gidiyorum :) Annemin gittiği bir arkadaş gezmesinde yediği ve çok beğendiği birşeyi daha yaptım arkadaşlarıma; yoğurtlu patates..Aslında tam miktar vermek isterdim ama kim ne kadar yapacak tam bilmediğim için bir şey diyemiyorum, ayrıca ben yaptım ve bir kısmını buzluğa attım :) O yüzden ben sadece malzemelerini vereceğim hangi ölçüde ne kadar koyacağınız size kalmış..

Malzemeler :

Patates
tuz,karabiber, nane, pul biber
yoğurt
sarımsak
zeytinyağı
salça

Patatesi haşlayıp içine tuz,karabiber,nane,pul biber koyup yoğuruyoruz.Birbirine iyice karışan patates karışımını avucumuzda yuvarlayıp top hale getiriyoruz.Sonra üzerine sarımsaklı yoğurtla zeytinyağında kavurup yaptığımız salçadan koyuyoruz.Hazır :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino