içimizi ferahlatan : fesleğenli limonata

28 Temmuz 2010 Çarşamba


Ne kadar sıcak değil mi havalar? Bazen sıcaktan nefes alamadığımı hissediyorum.Yine öyle zamanlardan birindeydik ve ben yana yakıla evde hararet giderecek bir şey arıyordum...Sonra hep okuduğum ama yapmadığım şeyi yani limonatayı denemeye karar verdim :)

Malzemeler : (2 kişi için )

1,5 limon ( yarım olanı kabuklarıyla )
bir tutam fesleğen ( balkonda yetiştirdiğimiz fesleğenlerden :) )
toz şeker
buz

Limonların 1 tanesinin kabuklarını soydum ve parçaladım diğerini yani yarım olanı kabuklarıyla birlikle rondoya attım.Üstüne buz parçalarını ve fesleğeni ekledim.Biz öyle çok şekerli sevmediğimiz için toz şekeri rondodakilerin üstünü hafif kapatacak şekilde serpiştirdim.Ardından hepsini rondoda çektim..oooooooohhh miss gibi olduu vallaa

İçerken içimizi ferahlattı :))

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımmm.. mis kokusu ile bizi bizden alır gerçektenn:))
afiyet bal şeker olsun..

mndlna dedi ki...

Valla bu sıcaklarda muhteşem oluyor denizcim:) hatta biz abarttık evde limon kalmadı her yarım saatte bir yaptığımız için :D

Maya dedi ki...

yaa bensiz limonata keyfi ha?!! öyle olsun :P

mndlna dedi ki...

Mayacım ne demek :) Ankara'da isen sana kendi ellerimle hazırlarım bir gün :)

Maya dedi ki...

evet, ben de Ankara'dayım, gelirim valla hiç çekinmem :P teşekkür ederim canım, şaka bi yana düşünmen yeter, zaten yaşıtız, ben bööle beceriksiz bi kız, utanırım :)

Swotpisces dedi ki...

HAvalar acaip sıcak, bu havalar için harika gözüküyor, elinize sağlık.

Yorum Gönder

Parmaklarımızı yesek :)) Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino